לנו ב’פרימדונה’ אין אג’נדה, הרעיון הוא לאהוב את כולם, אנחנו בכלל בעד רעיונות אבל לגמרי נגד התחייבויות, למעשה אנחנו לא אוהבים אף אחד מלבד את עצמנו ובכל זאת מכבדים אנשים שכן עושים את זה, כמו את כתבנו לענייני אופנה, דניאל אסייג, שכיפה נפש הולך לכל אירוע שאומרים לו, אנחנו בכלל חושדים שהוא החליף את כתובתו למתחם האופנה ושאנחנו עשויים לאבד אותו לפחות עד שבוע האופנה הבא. למעשה היום קיבלנו פקס משיח סעודי שרוצה אותו תמורת קולקציית חיות חווה, מעניין אם כבר הוא יודע שמכרנו אותו.
אי אפשר להתחמק מהאג’נדה החברתית של מותג האופנה המקומי, קום איל פיו, שהחליט להציג את הקולקציה החדשה שלו גם על נשים בשלות מעל גיל 50 בעלות שיער לבן שצעדו על המסלול לצד הדוגמניות. התצוגה נפתחה ונסגרה עם מקהלת נשים שהרכיבה הדי.ג’יי אליוט (שהייתה אחראית על כל פסקול התצוגה) בשירת א – קפלה של הלהיט Royals מבית הזמרת לורד.
הקולקציה נשארה נאמנה לקו של העונה מבחינה עיצובית ולבישה, למעשה זהו היה תרגום של הקונספט העיצובי שאותו בחר המותג.כל השנה נושא כללי שהוא נשים וכל עונה הוא מתעסק בצד אחר של אלו. לקיץ 2014 בחרו במותג להתעסק בנושא הרגשות והאיכויות של הנשים, זה בא לידי ביטוי בגזרות סינר ששולבו בתוך הבגדים, טוניקת האריג ששולב בה פנל בצורת סינר ובאבזור דמוי מטפחת לבנה. שמלת סרפן בדוגמת המשבצות הפסטלית, חולצות השיפון המשובצות והחולצות הגבריות הלבנות ששולבו יחד עם מכנסי ברמודה וז’קטים מפוספסים בצבעי פסטל עד לגווניי ביניים של טורקיז ירקרק וצהוב כל אחד גרמו להצהרה האופנתית להגיע אל הקונספט הנבחר ולמפגן צבעוניות קיצית ורעננה.
התצוגה הסתיימה בחזרתן של בנות המקהלה אל המסלול ואיתן הנשים הבוגרות עם פרחים מה שהוכיח כי קום איל פיו ללא אג’נדה לא יכולה להתקיים.