סרט נע/ הקמפיינים הגדולים לקיץ 2014: הצד שלו

Spread the love

ביקשנו מכתב ‘פרימדונה’ לענייני גברים, יונתן תורג’מן, שירגש אותנו, שיכיר לנו גברים אחרים, מהתפוצות, ג’נטלמנים, בעלי כישרון ויזואלי ואם אפשר צעירים. ישבנו במערכת, עם ההינומה, בצפייה שאלו יתדפקו על דלתנו אבל הוא חזר עם פוסטרים של הקמפיינים הבינלאומיים הכי גדולים. גם חשוב, אבל אי אפשר להתחתן עם זה.

כל עונה הקמפיינים של בתי האופנה הגדולים משאירים אותנו פעורי פה, הם משלבים איכויות של הפקת אופנה עתירות תקציב לפרסומת מרתקת ומאגדים את גדולי הכישרונות בתחום – החל מהדוגמניות, דרך צלמי האופנה והסטייליסטים ופעמים רבות גם המעצבים שותפים בכך. אז מה הופך קמפיין אופנה למוצלח? ראשית היכולת שלו לעצור דפדוף מהיר באמצעות צילום יוצא דופן, ליהוק דוגמנית מקורי או החצנה של עיצוב מרהיב. בגלל שקיימת בעיה בעולם האופנה וכי בתי האופנה השונים מתייחסים לאותן מגמות, יש צורך לבלוט ולשם כך, גם בקמפיינים יש טרנדים. עונת קיץ 2014 מתאפיינת במאמץ מיוחד לבודד את מושאי הצילום וגם לשוות להתרחשות קווים דקים של אופי סוריאליסטי או מאפיינים של התרחשות קולנועית. הי’צקוק היה נהנה העונה.

גוצ’י

גוצי

מרבית הקמפיינים מנסים ליצור אמירה חריפה, ואילו בקמפיין הקיץ של מותג העל ‘גוצ’י’ החליטו להחצין את הטרנד העונתי במלוא הכוח. הדפסי הפרחים על כל מערכת הלבוש כתשובה חדשה לקומופלאז’ הישן.

פראדה

פראדה

הדפס ההיביסקוסים העז וישירות המבט למצלמה, בשילוב התאורה האפרפרה והלא אופיינית לעונה החמה, מספיקים הצצה אינטימית לקולקציית קיץ המופלאה של בית האופנה ‘פארדה’. הצלמת האגדית, אנני לייבוביץ’, אחראית על הרגע הנצחי הזה.

כריס ואן אש

כריס ואן אש

בקמפיין של המעצב הבלגי, כריס ואן אש, אנו עדים לסוריאליזם בקנה מידה אחר וזאת בזכות הקומפוזיציה המסקרנת, המשלבת בין הטבע, השמיים הכחולים, לבין מעשה האדם, הנקודות המהונדסות.

לנווין

לנווין

סוזי מנקס, עיתונאית אופנה, טענה לאחרונה כי קו הגברים של בית האופנה ‘לנווין’ מהווה את תמצית הגנון הגברי העכשווי. הקמפיין הזה ממשיך באותו קו של רלוונטיות – החליפות מעודכנות, אך השמרנות מופרעת בזכות מערכת לבוש לבנה. שילוב מחודד
במיוחד בין העולם הישן לעולם החדש.

רף סימנוס

רף סימונס

רף סימונס, מעצב בלגי נוסף, הנודע בשילוב בין הטבע לאדם, בחר בעיצובים ברוח פופ ארט וההעמדה הגראפית מפרים את השלווה ומוסיפים לה ניחוח של סצנה מתוך סרט זר משובח. אז גם אם ידינו אינה משגת את הפריטים היוקרתיים לפחות קיר ההשראה שלנו נראה אמייזינג.

.

Author: יונתן תורג'מן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *