בתפאורה שדימתה נחיתה על הירח, עם אטמוספירה של חלליות המפוזרות סביב המסלול, פתחה קרולין דה מגרה, אייקון אופנה ומפיקה מוזיקלית (וסופרלטיבים נוספים בהמשך), את תצוגת האופנה של H&M סטודיו לסתיו-חורף 2015 שנערכה אמש בגראן פאלה במסגרת שבוע האופנה פאריז.
את התצוגה הנחתה עיתונאית האופנה הצרפתייה אלכסנדרה גולובנוף, שלבשה ג’קט ספורטיבי שחור בהדפס פרחים מקולקציית מודרן-קלאסיק העתידה להגיע במהלך החודש לחנויות. בין האורחים שנכחו בתצוגה היו סולאנג’ נואלס שאמרה שזאת הקולקציה האהובה עליה עד כה (מעניין אם היא אמרה את זה כבר פעם) ואפילו סימנה לעצמה פריטים כמו גולף ירוק ומכנסיים בגזרה צרה. קרולינה קורקובה אמרה “H&M הוא מותג נהדר. כל ילדה, כל דוגמנית, כולן לובשות H&M”, ולנו לא נותר אלא להודות שגם אנחנו.
דה מגרה, האישה, האגדה ואחת ממחברות תנ״ך הסטיילינג של השנה, How to be a Parisian, צעדה על המסלול כמו האישה הראשונה על הירח באוברול כסוף מטאלי ומגפיים בעלות עקב, כשהיא מצויידת בשלט רחוק וקסדה, ולכמה רגעים היה נדמה שהירח לא כזה רחוק מאיתנו. לאחר מכן נכנסה דה מגרה לקפסולת חלל והחלה לנגן את פסקול התצוגה.
אחריה החלו הדוגמניות וביניהן קדנל ג’נר(נצר למשפחת קרדישאן), ג’יג’י חדיד ואדי קמפבל לצעוד בזו אחר זו. ההתרגשות הייתה בשיאה כאשר המוטיבים הבולטים שנראו על המסלול היו שילוב בין ספורט ועתידנות, שני עולמות שתעשיית האופנה מתעסקת בהם באובססיביות בשנים האחרונות, וכך גם H&M (ורק לדוגמא, שיתוף הפעולה האחרון עם מעצב העל אלכסנדר וונג או קו האקטיב-גו הכולל פריטים ספורטיבים אופנתיים).
אם אנחנו צריכים להמר, אז פריטי המפתח שכנראה תאלצו לריב עליהם בספטמבר הקרוב יהיו גרסה עדכנית לאוברול האגדי הלקוח מהניינטיז ששולב עם סריג גולף אוברסייז צבוע בטכניקת דגרדה של ורוד ועד אדום, חולצת גולף לבנה בעלת שסע בצד, מכנס ספורטיבי לבן, סווטשירט עשוי עבודת יד של אבנים קריסטליים היוצרים הדפס פסים, אוברול שחור מסריג עם רוכסן בחזית, ומעיל פארקה עם קפוצ׳ון בגוונים של כחול וכסף, שהעניקו את הברק העתידני לחורף הבא. עוד, החליפה שהיא ה׳מאסט האב׳ בכל ארון בחורף הבא, חליפת שיפון בהדפס פסים של ירוק לבן ושחור בשילוב גולף, ויש גם גרסה כחולה.
בשביל שנהנה יותר, קו האקססוריז עוצב בהתאם, ובין הפריטים המוצלחים ניתן למצוא תיקים גדולים בעלי רוכסנים בולטים, סנדלי עקב (שעל המסלול ננעלו עם גרבי לוקרס), ומגפיים כסופים שהפכו את המראה של הפריטים למדיוק ושלם.
אם לומר את האמת, המותג השוודי הצליח להפגין כוח ועוצמה (שוב) ואף לרגש אותנו מחדש, וקולקציית הסטודיו הוכיחה כי גם רשת אופנה מהירה וזולה, יכולה לעצב קו יוקרתי. רואים את זה בעיצוב עצמו, בבחירת חומרי הגלם ובעצם ההצגה בשבוע האופנה בפאריז לצד מעצבי על (על הנזקים של תעשיית האופנה הזולה-מהירה בפעם אחרת כדי לא לקלקל את החגיגה). כמו תמיד, נשאבנו בקסמיו של המותג ונותר לנו רק לחכות עד החורף הבא שהקולקציה תנחת במחוזתינו.