אי אפשר רק להתלונן, זה לא יפה, אז היה חם ולא היה כיבוד ולא עשו פרזנטציות מוקדמות. אבל ב – T.V זה נראה אמייזינג, נתנו לנו שורה ראשונה וככה הבנו שאפשר לסבול יותר – אם היינו לובשים, למשל, מעיל דמוי פרווה, בשיא החום, מעל אאוטפיט מצמר ועדיין היה עלינו להצליח להראות חיוניים. מעדיפות למות מתת תזונה ולהישאר ממורמרות.
גם העונה ‘רנואר’ הפגינה כוח בזירה המקומית של תעשיית האופנה עם קולקציית מסלול המעוצבת, זו בפעם השנייה, והשקת נבחרת פרזנטורים המצטרפים אל אור גורסמן ובניהם סתיו בן – צור, גפן ברקאי, ניבר מדר והכדורסלן גל מקל שנכח באירוע.
קולקציית המסלול, שואבת את השראתה מחדר הפלאות מתקופת הרנסנס, שהיה למעשה אוסף אקלקטי ואפלולי של חפצים מעולמות שונים, כמו טבע, גיאולוגיה וארכיאולוגיה. ‘היום בתקופה שבה אינפורמציה נמצאת במרחק של מסך נגיעה בסמארטפון, בעידן שבו הייצוג הווירטואלי שלנו הפך להיות המקור הראשוני, אנו מרגישים כי הצורך במגע של חומר אותנטי הוא חזק מאי פעם. דווקא האובייקטים העתיקים יוצרים בנו תשוקה’. הסביר רון “רונקו” קאהן, המנהל הקרייאטיבי של רנואר, ועל כך קבלה הקולקציה את שמה – ‘OBJECT OF DESIRE’.
הפרנזטורית, אור גורסמן, פתחה את התצוגה עם טופ דמוי פרווה וחצאית ארוכה העשויה צמר, חומר גלם שחזר לא מעט על המסלול. הפריטים שבלטו במיוחד היו – ווסטים, חצאיות ותיקי גב העשויים דמוי- פרווה, שמלות צמר בגוונים של כחול חום וכתום, חצאית עיפרון מעור בגוון ירוק בקבוק עם שסע צידי, כל אלה שולבו עם גרביונים אטומים בגווני פסטל, אדום וכתום ונעלי פלטפורמה מגודלים.
אצל הגברים ניתן היה למצוא – מכנסיים באורך הקרסול אשר שולבו עם חולצות עם הדפסים גראפיים, מכנסי מפשעה בסגנון הרמון, ברמודות עור שנלבשו מעל טייטסים סרוגים, סוודרים עם איורים של ינשופים וצבאים, וחולצות סריג ששרווליהן קופלו החוצה ומעלה על שרוולי בלייזרים. כל אלו נלבשו עם סניקרס ונעלי ספורט והשלימו את המראה האורבאני ש’רנואר’ צופה לחורף הקרוב.
אך מה שבלט בעיקר בקולקציית המסלול היה הרכבי הצבעים והתעוזה של מעצבי הרשת. לחרוג מתפיסות מסחריות מקובלות, שילובים של גווני פסטל לצבעי אדמה הופיעו עם תחילת התצוגה, דרך כתום דלעת וכחול נייבי, ועד חיבור בין גווני חרדל לצבעים מטאליים חזקים.
למרבה הצער, אלו היו רגעי השיא של התצוגה והקסם של חדר הפלאות נעלם בין רגע עם מסלול שעוצב בגובה עיניי העיתונאים, מה שהקשה לראות הפריטים מבלי לעקם את הצוואר, צלמים שהתרוצצו מצד לצד כדי לעקוב אחר הדוגמניות והדוגמנים שיצאו משני צדי הבמה, מוזיקה שלא הייתה מתואמת להלך רוחה של הקולקציה וסטיילינג, עליו אחראית סטייליסטית הבית, ליטל מעוז, שהרגיש לא מגובש וחובבני.
בדרך כלל בתצוגות שבו מציגים קולקציית מסלול, נערכים קודם פרזנטציות לעיתונאים בלבד וזאת כדי שיכולו לחלוק עימם את הקולקציה המסחרית שעיצב צהוות לעונה הקרובה. רשת ‘רנואר’ בחרה שלא לערוך כזאת העונה. למרות זאת, הקמפיין שמתנגן לו באלפי ערוצי הטלוויזיה בשבועות האחרונים, מעיד כי הקולקציה המסחרית טובה יותר ומלאה בציפיות, עכשיו רק נותר שלא יאכזבו אותנו כמו בקולקציית המסלול.
צילום תצוגה: לם וליץ סטודיו