אנחנו ב’פרימדונה’, מתוך אידיאולוגיה, לא אוהבים. אנחנו יודעים שזה מאוד אייטיז ושהדיסקו חוזר לא עלינו, אבל יש לנו הוראות מפורשות לא להחזיר גילויי חיבה. הסקרים מראים שזה מאוד סקסי. אבל אז באה מעצבת העל דורין פרנקפורט והורסת לנו עבודה של שנים, שלא לומר דימוי ציבורי וכל זה בגלל הקולקציה המרגשת שלה, שגרמה לכתבינו לענייני אופנה, דניאל אסייג, להזיל דמעה. אנשים שהופכים רגישים מבגדים יפים, זה מה שאנחנו ואתם תאהבו אותנו, או שזה קורה בכלל במפגש אחר.
לצלילי מוזיקת רקע שהשמיעה טיפות שזולגות לתוך כיור עלה על מסך הוידיאו סרטון אבסטרקטי המתאר את האופן שבו פועלת המעצבת דורין פרנקפורט בתעשייה המקומית מזה שלושים שנה. ואז בזה אחר זה צעדו באיטיות שש דוגמניות במערכות לבוש מרהיבות העשויות מבד פשתן תכלת, לקבלת המראה שממנו שאבה המעצבת את השראתה, שולבו טופים בגווני אדמה וצעיפי קשמיר בצבע ירוק זרחני מעט. תמונת הפתיחה של התצוגה, המחישה את האווירה כי המסע הקרוב של פרנקפורט הוא למדבר חדש שהיא יצרה עבור לקוחותיה -לא עוד מדבר פטרה או סהרה.
כשפינק פלויד ברקע, התצוגה החלה – בחלקה הראשון פרנקפורט לא הזניחה את בד הדנים ויצרה טוניקות קצרות מחויטות, מכנסיים בגזרה רחבה וחולצות מכופתרות גבריות. את חלקה השני של התצוגה בחרה פרנקפורט להציג את הצד הרומנטי שלה ושל המדבר – שמלות תחרה משוחררות בצבע שחור ושמלת הדפס המדמה אבן בצבעי שחור- לבן. הצבע שהכניסה לתוך הקולקציה היה בנגיעות של חמארה וחום וצהוב נשפך מתוך משחת האקרילן לתוך שמלות תחרה דקיקות ונעימות, טופ ספורטיבי הנלבש עם חצאית תואמת והצצה לחורף 2014-2015 מעיל צמרי בבטנה בצבע צהוב.
היו כמה רגעי שיא, שגרמו לי לחייך ולהבין עד כמה כתב ידה של פרמקפורט מושרש בתוך שתי וערב של הקולקציה אבל הרגע הנצחי עבורי היה סיום התצוגה, כשאותה חתמה דוגמנית העל, שאישית אני סוגד על מי שהיא, עם שמלת תחרה לבנה ושכמיה העשוי צמר בשלל גווני לבן, המראה דרמטי טהור הוכיח כי יש למה לחכות בחורף הבא.
ובכך, חתומה דורין פרנקפורט את חגיגות שלושים השנה למותג, באצילות ולאלגנטיות נונשלנטית וסיפקה עבורי את התצוגה הטובה ביותר ליומו השני של שבוע האופנה תל אביב ובכלל של כל שבוע אופנה 2014 מעכשיו יהיה קשה לרגש אותי כמוה. תודה דורין!