PRINCESS LOULOU

Spread the love

 PRINCESS LOULOU הוא מותג תכשיטים ייחודי וקלאסי שכל תכשיט בו הוא יצירת אמנות קטנה

 

 

לילך סגל היא מעצבת קראמית בוגרת בצלאל אשר עבדה בניו-יורק כמעצבת מוצרים קראמיים שימושיים. לאחר מכן סגל הקימה סטודיו בתל אביב, ממנו מכרה עבודות לגלריות ולרשתות בארץ ובחו”ל. את המותג PRINCESS LOULOU הקימה לאחר תהליך של למידה ופיתוח נוספים, כיום סגל יוצקת וצורפת תכשיטים המורכבים מאלמנטים של פורצלן צרפתי על בסיסים מפליז מצופה זהב. כל התכשיטים מיוצרים בסטודיו אינטימי משלב הרעיון ועד לאריזה.

 

View this post on Instagram

Still working on my new porcelain jewelry collection.the reds are ready ( well…almost) and now its time for the blues…the process is a slow one.finding the right color tone, experimenting with shapes and proportions, waiting fir the kiln's result.I have being asked lately what are my thoughts about mass production, I never really gave it a though in regard to my work and production process, my answer was that mass production effects our human ability to be patient…to wait…well..here in my studio there is no fast rhythm only the slow one rules.♥️ Princess Loulou #slowfashion #slowdown #smallproduction #handmadejewelry #porcelainjewlery #process #clayprocess #studio #blueaesthetic #color #ceramicprocess #smallproduction #tlvoftheday #instagood

A post shared by LilachSegal (@princessloulouporcelainjewelry) on

 

מה הדבר הראשון שעיצבת?

סידרה של כלים לאיחסון איפור מפורצלן, מקור ההשראה – אבנים חלקות מים המלח וזאת הייתה הפעם הראשונה שהבנתי שאפשר לחבר בין פונקציונליות להשראה צורנית. זו גם הייתה הפעם הראשונה שהבנתי מהי שפה צורנית וכמה נפלא ומאתגר ל”לגלות” פונקציה שימושית בתוך צורה קיימת.

 

 

 

מה הפריט שאת הכי גאה בו?

שרשרת גמל לאור ירח לבן גדול, זה הפריט הראשון שבו ניסיתי לשלב בין עבודת הצורפות לעבודה עם הפורצלן, התוצאה שהתקבלה הייתה שרשרת ששני החומרים, המתכת והפורצלן, השלימו אחד את השני ותמכו בסיפור האוירה ובתחושה האסתטית שחיפשתי.

 

 

מי מקורות ההשראה שלך?

אני שואבת השראה מפיסות קטנות של חלקים שעוברים על פניי, בין אם זה פריט שמצאתי בשוק פשפשים, או איור של מוטיב מקסיקני עתיק מתוך ספר ארכאולוגי. גם המגורים בסביבה עירונית מספקים גירויים, כמו טקסטורות שונות שנחרטות בראש ושילובי צבעים מגרים.

 

 

לאיזו מוזיקה את מקשיבה כשאת בונה קולקציה?

בדרך כלל אני מקשיבה לנינה סימון האלוהית ולסימפוניית “העולם החדש” של דבורזאק. אני מקובעת על שניהם כמו מנטרה.

 

 

האם קיימת לקוחה מושלמת?

הלקוחה שלי אוהבת ומעריכה עבודת יד איטית. היא אישה עם ידע ונסיון בתחום שלה. היא מאסה במיינסטרים ומחפשת להתחבר לאלמנטים אותנטיים. היא ראתה עולם והיא מבינה שמספיק פריט אחד מיוחד כדי לבטא את הביטחון שיש לה בבחירות שהיא עושה.

 

 

מה דעתך על פריטי עיצוב המוניים?

אני חושבת שהצד השלילי של יצור המוני הוא שהוא מטשטש את החושים שלנו ברעש ובקקפוניה הכמותית. יצור המוני פוגע ביכולת שלנו לחכות בסבלנות לתהליכים שלוקחים זמן, ידע ונסיון. הוא גוזל מאיתנו משאבים ואנרגיה, הוא שותה והורס את כדור הארץ. הוא לעולם לא יספק אינטימיות וקשר אישי בין יוצר ללקוח.

 

 

 

כל כמה זמן את יוצרת קולקציה חדשה?

בדרך כלל יש לי מין שעון פנימי שחופר לי בראש ומכניס אותי לאי שקט ואז אני יודעת שאני חייבת להתיישב ולהוציא החוצה. בגלל שמדובר בעסק אני משתדלת להתבטא על בסיס הקולקציה הקודמת, כדי שתהליך העבודה יהיה יעיל וכלכלי, תוך כדי שאני מיישמת את הלקחים של הקולקציה הקודמת. בגלל שמדובר בשילוב של שתי דיציפלינות של מלאכת יד איטית ודייקנית – צורפות וקרמיקה, אני לא יכולה לבנות יותר משתי קולקציות בשנה.

 

 

 

מה ואיזה הוא הפריט האחרון שרכשת לעצמך?

חזרתי עכשיו מברצלונה, הפריט האחרון שרכשתי עבורי – 2 איזמלים מיוחדים לפיסול בגבס, שלא ניתן למצוא בארץ, מחנות ענקית של ציוד עבודה לתחומים שונים של מלאכת יד ברובע הגותי.

 

 

מה לדעתך הופך עיצוב למוצלח?

עיצוב מוצלח, לדעתי, הוא עיצוב שמכבד את המשתמש או את חווית המשתמש. הוא עיצוב שיודע להבליט בחן את הפלטפורמה עליו הוא יושב או את האדם שנושא אותו. הוא יכול להצחיק, לשמח, לגרום למחשבה, לאזן וליעל. הוא גם יכול להיות מוגזם, אם יש תכלית להגזמה גם חוסר תכלית זו תכלית.

 

 

 

ולהפך?

עיצוב שלא עובד, לעניות דעתי, הוא עיצוב שמגחך את הפלטפורמה או את האדם שנושא אותו והאדם והסביבה שנושאים אותו לא מודעים לכך.

Author: נורמה